Клиентите получават крайно становище до 24 часа
Пощенска банка предлага нов начин за кандидатстване за потребителски кредити на своите бъдещи клиенти. С новата услуга всеки клиент чрез посещение на интернет страницата на банката може да подаде
своето онлайн заявление. От банката се свързват обратно с кандидатстващото лице за потвърждение на подадените данни. Клиентите получават крайно становище до 24 часа от датата на окончателното
събиране на необходимата документация.
Онлайн кандидатстването е достъпно на сайта на Пощенска банка.
Всички физически лица, кандидатствали до 15 декември 2012, могат да се възползват от промоционалните условия, валидни за стандартния потребителски кредит на банката и за кредит за обединение на
задълженията. И клиенти, желаещи кредит с фиксиран лихвен процент, подали искане до 15 декември 2012, също могат да се възползват от промоционалните условия за такси и комисиони.