11 Януари 2025, 05:27 Днес (0) | Вчера (1)

Представители от 33 компании посетиха първия годишен Customer Analytics Forum 2015

05 Март 2015 10:50 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 5 март 2015, 10:34

Сред основните дискусии бяха начините за формиране на максимално ефективни взаимоотношения с клиентите

60 представители от 33 компании посетиха първия годишен форум Customer Analytics Forum 2015, който се състоя в София преди броени дни. Средс гостите на събитието бяха изпълнителни директори,  маркетинг и CRM мениджъри, лидери от сферата на продажбите, обслужването на клиенти и анализа на данни. Събитието беше организирано от 11235 Ltd. и Тим ВИЖЪН България.

По време на форума бяха дискутирани начините за извличане на максимална полза от наличните клиентски данни и как да се изградят максимално ефективни взаимоотношения с клиентите.

Бе обсъдено още и как компаниите да превърнат наличните клиентски данни в пари и да спечелят конкурентно предимство чрез удължаване живота и стимулиране активността на клиентите си.

Презентатори показаха как да се анализират данни за клиенти, така че да се разбере по-добре клиентското поведение. Представени бяха примери за използване на Оперативен и Аналитичен CRM при формиране на цялостен и завършен процес на управление на взаимоотношенията с клиентите.

Лидери от Allianz, Уникредит Кънсюмър Файненсинг, ЛД ООД, 11235 Ltd. и Тим Вижън България показаха конкретни проекти за използване на предвиждащо моделиране в бизнеса, проекти за задържане на клиенти, изграждане на маркетинг стратегия чрез средства за автоматизирано изпълнение и др.

В сферата на застраховането голям интерес предизвика лекцията на Христо Евтимов, вицепрезидент CRM в "Алианц България", която беше фокусирана върху това да покаже как могат да се задържат ценните клиенти с помощта на модели за предвиждане на поведението. Презентацията беше фокусирана върху конкретен проект за задържане на клиенти в Алианц България и методите, които са използвани за това. Презентаторът сподели с аудиторията основните фази, през които е преминал проекта (1. Подготовка на данните, 2. Анализ на данните, 3. Инициативи за задържане), както и основните предизвикателства пред "Алианц" при реализирането му по отношение на ограниченост на ресурсите, способностите за анализ на данни, определянето на обхват на проекта, липсата на знание и тестването на резултатите. В края на лекцията беше споделено и какво е ключовото ново знание, което отделните фази на проекта са донесли на Алианц по отношение на работа клиенти и техните данни. 

ИНСМАРКЕТ беше медиен партньор на Customer Analytics Forum 2015.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 10 Януари 2025
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8979
GBP 2.4796 2.4887 2.3337
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив