И чуждестранни туристи могат да е възползват от виртуалните приемни
Проверките на Комисията за защита на потребителите (КЗП) по Черноморието ще започнат активно още от месец май. Това стана ясно на среща между председателя Димитър Маргаритов и министъра на туризма
Стела Балтова.
През предстоящия летен сезон комисията ще продължи да бъде на разположение на туристите, като ще търси по-атрактивни и съвременни форми на присъствие. Виртуални приемни, например, чрез които
гражданите да могат да получат реална помощ. От тях биха могли да се възползват и чуждестранните туристи.
Всички туристи по морето ще могат да подават сигнали и жалби на горещия телефон на комисията 0700 111 22, който ще бъде публикуван също на страницата на Министерството на туризма и на
Bulgariatravel.org.