Част от неразбирателството довело до провала на сливането е кои представители на двата холдинга да заемат ръководни постове в управлението на новата компания
Сливането на американският рекламен холдинг Omnicom Group и френският Publicis Groupe бе отменено, заявиха вчера официални представители на двете компании, цитирани от БНР. Предполагаше се,
че сделката щеше да доведе до създаването на корпорация, чиято пазарна капитализация би възлизала на 35,1 млрд. щатски долара.
По неофициална информация, част от неразбирателството довело до провала на сливането е кои представители на двата холдинга да заемат ръководни постове в управлението на новата компания.
Планираше се новата компания Publicis Omnicom Group да се превърне в най-крупната рекламна корпорация, оставяйки зад себе си британската WWP, собствеността да бъде разделена на равни части, между
собствениците на двата участващи в сливането холдинга.
Според ръководителя на Omnicom - Джон Рен, редица причини са довели до провала на амбициозното начинание, сред които невъзможността да се постигнат договорености по ред важни въпроси.
Междувременно, изпълнителният директор на Publicis Groupe Морис Леви обяви, че решението за прекратяване на процеса по сливането е било нелеко, но необходимо.