Малко странна рекламна кампания използва имената на руския президент, папата и Берлускони
За новата си рекламна кампания американската автомобилна марка Cadillac реши да използва имената на трима световни лидери, включително и на руския президент Владимир Путин, явно без негово
знание.
Вниманието е акцентирано върху необичайността на автомобилите Cadillac. "Те са равнозначни на това Путин да подаде молба за зелена карта, Берлускони да стане монах, а римският папа да се превърне в
атеист", гласи рекламата.
Защо за рекламната кампания са избрани именно Путин, Берлускони и папа Франциск и как тримата се отнасят към това, не е ясно. Рекламната агенция "Фогел", чиято е рекламната акция, също мълчи по
въпроса, отбелязва auto.newsru. Впрочем, в текста на рекламата има намек: "Все повече и повече световни лидери се отказва от германските автомобили и прогресират с Cadillac".
Любопитното е, че това твърдение не се отнася нито към Путин, който предпочита Mercedes, нито към папата, който при последното си пътуване предпочете скромната корейска Kia Soul.
Агенция "Фогел" е израелско подразделение на международната рекламна агенция Ogilvy & Mather.