Клиентите също така активно плащат и с дигиталния портфейл
В условията на извънредна ситуация и задължението за спазване на социална дистанция все повече клиенти ползват електронните канали за банкиране. Чрез тях бързо и сигурно могат да се извършват
основните банкови операции без да се напуска дома – преводи, плащания, информация за движение по сметка, плащане на битови сметки, управление на карти.
Данните на Райфайзенбанк показват, че през март 2020 г. в сравнение с февруари, свалянията и обновяванията на мобилното банкиране RaiMobile са се увеличили с над 60%. Успешните среднодневни
регистрации на уникални потребители също бележат ръст с повече от три пъти.
Клиентите също така активно плащат и с дигиталния портфейл и по този начин избягват всякакъв контакт с ПОС терминал, тъй като дори покупките за по-големи суми се потвърждават само чрез телефон.
Според наблюденията на Райфайзенбанк, през седмицата след въвеждане на извънредното положение в страната – от 16 до 22 март, средната стойност на една трансакция с дигиталния портфейл iе е
увеличила от 33 лв. до 41.6 лв.