Застрахователните фирми, развиващи дейност в Индия от известно време насам влагат все повече средства в рекламни кампании.
През периода 2002-2003 г. компаниите от сектора отделиха 1.8 милиaрда рупии за реклама. До края на 2004 г. тази сума ще скочи до 3 млрд. рупии, приогнозират експертите. Най-висок бюджет имат LIC,
ICICI Prudential Life, Birla Sun Life, Bajaj Allianz, ING Vysya, SBI Life, HDFC Standard Life и Tata AIG.
Според агенцията Taylor Nelson Sofres, докато LIC продължава да доминира бранша по пазарен дял, частните застрахователи успяват да спечелят все повече клиенти.
"За частните застрахователи ключовата задача е да спечелят доверието на потребителите" - коментира Шоба Субраманиан, главен вицепрезидент на TNS India.