Компанията AUСHAN има годишен оборот над 50 млрд. евро и търси български партньори
Български производители ще имат възможност да продават стоката си в магазините на френската търговска верига AUСHAN, пише в. Стандарт. Една от най-големите и популярни световни вериги AUСHAN е отправила предложение до Анна Лазарова, ръководител СТИВ-Париж, за търсене на възможности за продажба на български продукти и стоки.
Френската търговска верига е с над 50 млрд. евро годишен оборот, има 3800 хипермаркета и 337 000 служители в 16 държави. Асортиментът на веригата включва хранителни и нехранителни стоки. Въз основа на проведена среща с Клеман Питер, директор "Снабдяване с нехранителни продукти", са идентифицирани секторите и конкретните изисквания към българските доставчици.
Продуктите, от които веригата AUСHAN се интересуваq са дрехи, бельо, чорапи и чорапогащи; продукти за домакинството - стъклария, посуда, свещи и препарати; играчки от пластмаса или дърво; училищни
пособия и канцеларски материали; козметика; продукти за градинарство; текстилни изделия - възглавници, завивки, килими; както и автоаксесоари. От сайта на веригата обаче се вижда, че тя
продава и вино, спа оборудване и много други.
От търговската верига поставят следните изисквания към българските фирми: да произвеждат по-голяма част от продуктите си в Европа, да произвеждат под собствена марка, оборът да е поне 1 млн. евро
(критерий, който може да варира според вида на продукта), брой на служителите 50 или повече и фирмата да е износител.
Фирмите, които проявяват интерес, трябва да изпратят до 10 февруари в Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия информация за стоките, които могат да предложат. Предоставената информация ще бъде изпратена до Анна Лазарова, ръководител на СТИВ-Париж, и при проявен интерес от AUСHAN Клеман Питер ще организира и проведе срещи с избраните фирми.