25 Ноември 2024, 18:48 Днес (2) | Вчера (0)

С мотото "Гърция - най-богата страна в света" Атина ще съживява туризма (видео)

09 Юли 2013 15:03 ИНСМАРКЕТ по статията работи:
A+ A-
Последна редакция: 9 юли 2013, 15:05

Министерството на туризма очаква по-добра година след разочарованието от 2012 г., когато туристите избягваха Гърция заради честите стачки, протести и сблъсъци с органите на реда, предизвикани от намаляването на заплатите и пенсиите и увеличаването на данъците

Гърция започна нова кампания за насърчаване на туризма под мотото "Гърция - най-богата страна на света", която поставя акцент върху културата и историята на страната, докато стандартът на живот на гърците спадна чувствително през последните години, белязани от тежка рецесия и криза на свръхзадлъжняването на страната, пише GreekReporter.

Гърция се превърна в последните години в една от най-бедните държави - членки на Европейския съюз, но иска да съживи туризма и икономиката си, твърдейки тъкмо обратното, въпреки че става дума само за богатството на културното й наследство и историята й, пише изданието.

Новата кампания, представена от министъра на туризма Олга Кефалояни, съдържа четири видеопослания, които ще бъдат разпространени в интернет на последователни етапи. Целта на кампанията е да изпрати положително послание на населението и служителите в туризма и да подчертае уникалната красота на Гърция, заяви Кефалояни.

Видеата от кампанията са само на гръцки и без субтитри на английски, което също показва, че е насочена най-вече към гръцките туристи и към това те да бъдат по-внимателни, когато са на почивка в родината си. Кампанията е създадена за 24 600 евро.

Министърът на туризма обаче не спомена за рекордното ниво на безработицата, което се насочва към 30%, за все по-големия брой самоубийства, за останалите без подслон хора или за все по-силното усещане за безпомощност на гърците, коментира изданието.

"Нека покажем най-добрата си страна. Да покажем любовта си към тази земя. Да напомним на другите колко сме гостоприемни. Да покажем високото си ниво на професионализъм. Да разкрием съкровището на Гърция от ценности, история и спомени. Брандът "Гърция" е всесилен, устоява на всякаква криза", подчерта министърът.

Министерството на туризма очаква по-добра година след разочарованието от 2012 г., когато туристите избягваха Гърция заради честите стачки, протести и сблъсъци с органите на реда, предизвикани от намаляването на заплатите и пенсиите и увеличаването на данъците.

 

 

 

 

 

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 25 Ноември 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8784
GBP 2.4796 2.4887 2.3506
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив