През 2021 г. се регистрира над 100% ръст на използването на електронните услуги през портала на Столична община спрямо 2020 г.
От 4 януари общинската и районните администрации на Столична община преминават изцяло към Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги. Предоставянето
на повече електронни услуги за гражданите и бизнеса е един от приоритетите в програмата за управление на столичния кмет Йорданка Фандъкова. Столична община се включва в портала, поддържан от
държавна агенция "Електронно управление", участвайки активно в междуинституционалния диалог. От юни 2020 г., когато Столична община се включи към Единния модел, до момента се наблюдава
засилен интерес и ползването му за заявяване на ел. услуги. Столичната община е предоставила за интеграция всички електронни услуги, които предоставя, като поетапно добавя и нови. През 2021 г. се
регистрира над 100% ръст на използването на електронните услуги през портала на Столична община спрямо 2020 г.
Чрез Единния модел гражданите и бизнеса имат възможност да заявяват, заплащат и получават електронни административни услуги и информация, свързана с тях, както на общинско, така и на национално
ниво.
Чрез портала се постигат следните стратегически цели на електронното управление:
Предоставяне на електронни административни услуги "от начало до край";
Еднократно събиране и създаване на данни (Once Only);
Дигитално по подразбиране (Digital by Default);
Еднократна автентикация (Single SignOn);
Защита на личните данни и неприкосновеност на личността и личния живот
Проследимост на трансакциите;
Трансграничност по подразбиране (Cross-border by Default);
Процес, управляван от потребителя;
Ориентирано към потребителя обслужване чрез активно използване на електронни услуги
Наличност и достъпност на е-услугите.