Най-продаваните категории - малки електроуреди, телевизори, мобилни телефони, таблети и играчки
Над 175 000 продадени продукта и оборот от над 23 млн. лева отчита един от електронните ни магазини само в рамките на миналия Black Friday 2015. Това е с 63% повече от миналата година.
Тазгодишното издание поднесе и изненада за родния пазар, давайки възможност на потребителите да запазят автомобили на специални цени. По време на Black Friday 9 коли бяха резервирани, а
нетърпеливите купувачи на три от тях посетиха в същия ден шоуруми на авто дилърите, за да видят лично запазените автомобили. Най-скъпата кола, резервирана през електронната система, беше SSang Yong
Korando на специалната цена от 38 900 лв. Toyota също се представи добре с три резервирани модела – Corolla, Yaris и Auris. Другите марки със запазени от потребителите автомобили бяха
Peugeot, Fiat, Chevrolet.
През тази година най-продаваните продуктови категории в България бяха:
22 300 поръчани малки електроуреди
9 800 поръчани телевизора
9 400 поръчани мобилни телефона
9 500 поръчани играчки
5 000 поръчани таблета
4 500 поръчани парфюма
150-те партньори в платформата регистрираха продажби на стойност 3.1 млн. лв. и 31 600 продадени продукта. Оборотът на търговците се е повишил 3.5 пъти, докато броят на продажбите надвишава със
120% резултатите от миналата година.