В новата ера застрахователите ще се фокусират не върху продукти, а върху решения за повишаване лоялността към клиентите и каналите за продажба
Конкуренти на застрахователните компании вече са не само други застрахователи, но и технологичните компании – такова мнение изрази Атила Бенли, генерален мениджър на Turkiye Sigorta, застрахователна компания, създадена миналата година чрез сливането на няколко държавни застрахователни и пенсионни компании. По време на среща на висшия мениджмънт на Turkiye Sigorta, той посочи, че компанията ще се фокусира не върху продукти, а върху решения, които ще повишат лоялността към клиентите и каналите за продажба във време, когато очакванията на клиентите се развиват бързо и променят формата на конкуренция. В новата оперативна среда застрахователите не могат да разчитат само на стандартни продукти на пазара или на стандартни модели за обслужване, подчерта Бенли. Традиционният начин за правене на застрахователен бизнес, при който застрахователите се свързват с клиентите само при продажби или подновяване на полици и при подаване на искове, приключи, каза още Атила Бенли.