Една от най-важните задачи, е да се засили образоваността на клиентите в областта на застраховането
Повече от една трета (36%) от турските потребители – участници в проучване за автомобилни застраховки, признават, че не знаят разликата между доброволна автомобилна застраховка каско и
задължителната автомобилна застраховка "Гражданска отговорност". Проучване, направено от застрахователя Ray Sigorta, показва още, че 53% от анкетираните заявяват, че са мислили да закупят
автомобилна застраховка, но не са го направили, защото не са намерили продукт, който да отговаря на техните нужди и бюджет, предаде Insurance Gazette. "Информацията, която получихме от проведеното
от нас проучване, е шокираща. Един от най-важните моменти, които разкрихме, е, че клиентите не посочват ясно разликите между автокаско и "Гражданска отговорност", коментира Корай Ердоган, генерален
мениджър на Ray Sigorta. Някои притежатели на полици не са наясно, че допълнителни услуги, като спешна пътна помощ, теглене на превозно средство, заместващо превозно средство и миниремонти са част
от застраховката и продължават да ги търсят отделно, посочи Ердоган.
Според проучването на застрахователя, двете най-често срещани причини за липса на автомобилна полица са: "цените са твърде високи" (38%) и "превозното средство не се използва много" (45%). Друга
важна констатация е, че 25% от собствениците на превозни средства, които нямат застрахователна защита, се чувстват неспокойни от този факт.
Според Корай Ердоган, една от най-важните задачи, е да се засили образоваността на клиентите в областта на застраховането.