06 Юли 2025, 09:16 Днес (0) | Вчера (0)

Увеличава се броя на жалбите срещу некоректни онлайн търговци

30 Декември 2016 16:11 ИНСМАРКЕТ по статията работи: kalin
A+ A-
Последна редакция: 30 декември 2016, 16:16

Все повече жалби срещу некоректни онлайн търговци постъпват в Европейския потребителски център. Пред "Хоризонт" ръководителят му Игнат Арсенов предупреди потребителите да проверяват внимателно търговците, преди да направят поръчка от сайтовете им.

Често се случва търговецът, от който е направена поръчката, да не е посочил адрес, заради което потребителят не може да се откаже от покупката, въпреки че има право на това, предупреди Игнат Арсенов: 

Първият проблем, доставяш една стока, която всъщност не е достатъчно качествена или не е това, което потребителите очакват. Едно е да видиш нещо на снимка в интернет, друго, това, което е реално. 

Около 20% от жалбите в Европейския потребителски център са за накачествени мобилни телефони или таблети и още около 20% за проблеми при закупена черна и бяла техника. 

Не са редки случаите, когато потребителите се оказва, че пазаруват от сайт, който е от Китай, от Щатите, от друга държава, където трудно може да им се окаже съдействие, да кажем, че практически е невъзможно. 

Затова съветът на Арсенов е да проверяваме добре сайтовете, от които пазаруваме. По отношение на другите сигнали: 

Транспортът формира някъде под 25 процента от нашите жалби. 

Жалбите за некачествени туристически услуги обаче намаляват. 

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 04 Юли 2025
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.6600
GBP 2.4796 2.4887 2.2665
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив