19 Април 2024, 18:29 Днес (10) | Вчера (11)

Увеличават се парите за реклама в туризма

04 Октомври 2012 11:27 ИНСМАРКЕТ по статията работи:
A+ A-
Последна редакция: 4 октомври 2012, 11:33
БНТ

От бранша отчитат близо 7 на сто ръст в сравнение с миналата година

Активното представянето на България като целогодишна туристическа дестинация ще продължи и през следващата година. Въпреки кризата няма да има намаление в парите за реклама на страната ни - обяви пред БНТ ресорният зам.-министър Иво Маринов. Той присъства на Международната годишна среща на туроператорите в Пловдив. Според Иво Маринов през 2013 година парите за национална реклама ще останат в същия размер - 8 милиона лева. Допълнително финансиране ще има по ОП "Регионално развитие". "Там също имаме да усвояваме около 15-16 милиона лева, така че ще има леко увеличение спрямо тази година."
В края на летния сезон от бранша отчитат близо 7 на сто ръст в сравнение с миналата година. Броят на чуждестранните туристи се увеличава значително.  "Ако говорим специално за руския пазар, ръстът е 36% спрямо миналата година към 18 септември, а още по-големи са ръстовете от Украйна, Беларус и Молдова", посочи Иво Маринов.
Целта е страната ни да се превърне в целогодишна туристическа дестинация. Много от общините вече бележат успехи в тази посока. В Пловдив резултатите за първите 7 месеца са повече от обнадеждаващи. Според Виделина Гандева, директор ОП "Туризъм"- Пловдив, "говорим за 75% увеличение на нощувки, 15% увеличение на приходи".
На годишната международна среща на туроператорите Пловдив презентира възможностите си за културен, винен, спа и религиозен туризъм.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 19 Април 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8314
GBP 2.4796 2.4887 2.2841
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив