През първото полугодие компаниите са отделили 30% повече за промотиране на продукти
Украинските застрахователи са изхарчили над 58 млн. гривни за реклама и промотиране на продукти през първото полугодие. Това представлява ръст от 30% в сравнение с аналогичния миналогодишен период ( от 44,58 млн. гривни до 58,19 млн. гривни).
Разподите по рекламата на рискови застраховки е увеличена с 55,8% от 33,85 млн. гривни до 52,75 млн. гривни, а по животозастраховките – обратно – е намалена с 44% от 9,73 млн. гривни до 5,44 млн. гривни. Данните са на украинския финансов регулатор.
Разходите за реклама през миналата година като цяло бележат ръст от 26% до 97,4 млн. гривни. От тях рисковите застрахователи са платили 73,2 млн. гривни, за да рекламират дейността си, а
животозастрахователите са отделили 24,2 млн. гривни.
100 украински гривни са между 6,69 и 7,17 лева.