Досега основен партньор на 18-кратния шампион на Англия от 2010 г. бе банковата група Standard Chartered
Френската застрахователна компания АХА встъпи като официален партньор на британския футболен клуб Ливърпул за сезон 2019/2020. Новото партньорство бе обявено още през октомври 2018 год. Брандът на
застрахователя ще украси спортните екипи на футболистите, предоставени от титулярния спонсор – New Balance. Според Били Хоган, управляващ директор и търговски директор на футболния клуб Ливърпул,
"като основен партньор и официален наш партьор, АХА споделя нашите амбиции и ценности. С нетърпение очакваме развитието на нашите отношения".
AXA ще има тясно сътрудничество с мъжките и женските тимове на клуба, с мениджърите, треньорите и медицинския персонал, за да подкрепи общата цел – здравословния начин на живот. Това
съответства на глобалния слоган на AXA - "Знай, че можеш" (Know you can), който символизира обещаниета на AXA към клиентите да им помага да се чувстват по-уверено в постигането на целите и да
продължават напред.
Досега основен партньор на 18-кратния шампион на Англия от 2010 г. бе банковата група Standard Chartered.
Ливърпул е и 7-кратен притежател на Купата на Англия, 8-кратен притежател на Купата на лигата, 15-кратен притежател на Суперкупата на Англия, 3-кратен притежател на Купата на УЕФА, 6-кратен
победител в Шампионската Лига, 3-кратен притежател на Суперкупата на УЕФА.
Освен британския футболен клуб, лице на кампанията Know you can е и топ-тенисистката Серена Уилямс.