Зевзеци предлагат потърпевшите да пратят бележките от химическото чистене на авторите на проекта
Рекламистите измислят все нови и нови начини да ангажират общественото внимание по сериозни теми като безопасното шофиране. И тъй като темата за пътната безопасност достига до сърцето и ума на шофьора само при разтърсващи обстоятелства, някои от рекламистките идеи са направо шокиращи. Една от поредните кампании по пътна безопасност във Великобритяния с право бе определена като „най-страшната“.
Промокампанията Pub Loo Shocker ("Шок в обществената тоалетна") е на Leo Burnett Worldwide. Спонсор на идеята е Департаментът по транспорт на Великобритания.
Първите няколко секунди изглежда, че при умивалниците в тоалета просто е поставена скрита камера.
Сайтът Autoblog коментира, че след случващото се жертвата на скритата камера има пълно право да прати на Leo Burnett бележката от химическото чистене на панталона.
Впрочем, сайтът Creativity Online твърди, че тримата злощастници, получили жестокото съобщение право в лицето, са всъщност платени актьори.
Случващото се напомня за
кампанията на Mini в Мексико, за която ИНСМАРКЕТ писа. Мексиканската реклама бе насочена към жените и поради това очаквано бе по-лека, макар и на същия принцип.
Всъщност, ето какъв е този "Шок в общественото WC". Предупредени сте - стряска!