Периодът за плащане и размерът на вноските се договарят в зависимост от индивидуалните възможности на потребителя
Клиентите на "ЧЕЗ Електро България", което обслужва Западна България, ще могат да разсрочват високите си зимни сметки. Това обявиха от компанията, която въвежда нов продукт - "Персонален съветник".
Всеки клиент ще може напълно безплатно да заяви услугите на "Персоналния съветник", който да предложи индивидуален план за разсрочено плащане на клиентите, които биха искали да облекчат плащането на сметките си за електроенергия през зимните месеци, посочват от компанията.
За задълженията, за които е договорено разсрочване и при спазване на погасителния план, няма да се пристъпва към спиране на електрозахранването.
Клиентите, които желаят да заявят "Персонален съветник" могат да го направят в Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ като попълнят заявление. След това служител на ЧЕЗ ще се свърже с тях.
С новия продукт "Персонален съветник" ЧЕЗ доразвива пакета мерки за облекчаване на битовите клиенти, който компанията въведе в началото на 2013 г.,, посочват от там. Част от този пакет беше и удължаване на безлихвения срок за плащане на месечните задължения от 10 на 20 дни.