Компанията обяснява създаването на новата структура с изискване на евродиректива от 2009 г. за общите правила за вътрешния пазар на електроенергия
Електроенергийната група компании ЧЕЗ създава звено "Енергиен омбудсман" в България, съобщиха от компанията. Клиентите ще могат да се обръщат към него винаги, когато се съмняват, че жалбите им се решават коректно.
Омбудсманът ще приема също така предложения на потребителите как да бъде подобрено обслужването. Първият енергиен омбудсман на компаниите от групата на ЧЕЗ в България е Радослав Димитров, който е представен като доказан професионалист в областта на енергетиката и обслужването на клиенти.
Компанията обяснява създаването на новата структура с изискване на евродиректива от 2009 г. за общите правила за вътрешния пазар на електроенергия.
Омбудсманът ще проверява всеки сигнал независимо от предходните заключения по него. Той ще запазва неутралитет както спрямо клиентите, така и спрямо дружествата от групата ЧЕЗ и винаги ще взема предвид аргументите и на двете страни, уверяват от дружеството.
Когато спорът между клиента и някое от дружествата на ЧЕЗ в България се решава по съдебен ред или с него се занимава Държавната комисия за енергийно и водно регулиране, омбудсманът няма да се намесва. Ако вече е започнал проверка, тя ще се прекратява.
Сигнали и предложения към енергийния омбудсман на ЧЕЗ могат да се подават на тел: 028958450, факс: 028959770, електронна поща [email protected] или чрез писмо на адрес: гр. София 1000, ул. "Г. С. Раковски" 140.