28 Март 2024, 19:19 Днес (11) | Вчера (12)

ЧЕЗ създава Потребителски съвет

08 Април 2013 11:58 ИНСМАРКЕТ по статията работи:
A+ A-
Последна редакция: 8 април 2013, 12:10
Под лиценза на creativecommons

В съвета влизат представители на компанията, НПО-та и експерти

ЧЕЗ подготвя създаването на Потребителски съвет за подобряване на комуникацията с клиентите и гарантиране на независима оценка и координация при защитата на техните интереси, съобщи Дарик.

В съвета ще участват представители на компанията, на неправителствени организации и експерти. "Смятам, че със създаването на Потребителски съвет ще можем да отговорим в максимална степен на потребностите на нашите клиенти и ще защитим техните права", каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

Потребителският съвет ще консултира компаниите на ЧЕЗ в България с цел провеждане на по-ефективна потребителска политика, ще дава становища и ще прави предложения за подобряване на обслужването.

Съветът ще бъде независим орган по отношение на търговските дружества "ЧЕЗ Разпределение България" АД и "ЧЕЗ Електро България" АД. Той ще бъде на пряко подчинение на регионалния мениджър на ЧЕЗ за България и ще работи в тясно сътрудничество с енергийния омбудсман и с потребителските организации в България.

С цел да подобри обслужването и да повиши доверието на клиентите си на 11 март ЧЕЗ създаде първата в България институция енергиен омбудсман.

На позицията бе назначен Радослав Димитров, чиято дългогодишна кариера в енергетиката е свързана предимно с обслужването на клиентите. Основната функция на омбудсмана е да проверява всеки казус, в който потребителите са останали недоволни от решенията, взети от компаниите на ЧЕЗ в България.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 28 Март 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8082
GBP 2.4796 2.4887 2.2803
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив