От март тази година започва мащабна медийна кампания в ЕС, САЩ и Азия с цел популяризиране на България като добро място за инвестиции
Очаква се през тази година общият обем на инвестициите в България да надхвърлят два млрд. евро.
Това е казал изпълнителният директор на Българската агенция за инвестиции Борислав Стефанов на конференция в София по проект "Популяризиране на предимствата за инвестиране в България", съобщиха от агенцията.
По време на конференцията са били изведени основните направления, в които ще се реализират бъдещите инвестиции - машиностроене, електроника и електротехника, транспорт и логистика, храни и земеделие, здравеопазване и туризъм, аутсорсинг на услуги и производства.
От март тази година започва мащабна медийна кампания в ЕС, САЩ и Азия с цел популяризиране на България като добро място за инвестиции, пише в съобщението. Стойността на проекта "Популяризиране на предимствата за инвестиране в България" е 15,6 млн. лв. Той цели да подпомогне процеса за изграждане на положителен имидж на България като инвестиционна дестинация и да повиши познаваемостта на страната сред чуждите инвеститори.
Проектът обхваща 23 дейности, които се реализират чрез 26 обществени поръчки за услуги, доставки и избор на външни експерти.