Хората получават информация и брошури за правата си и консултация по конкретен казус
През 2015 г. с 10 на сто повече потребители са ни потърсили и са се интересували от разяснение или съдействие. Догодина всеки месец ще има ден, в който ще отваряме гише на пътника, съобщи в Радиокафе директорът Европейския потребителски център у нас Игнат Арсенов, цитиран от БНР.
Инициативата, която се проведе вчера, е дала добри резултати. Ползата е очевидна - хората получават информация и брошури за правата си и консултация по конкретен казус – например, кога какви
компенсации може и трябва да получи пътникът за отменен полет или забавен багаж.
Подобни гишета ще бъдат отворени в планинските ни курорти за зимния сезон. Такива са работили през лятото в големите ни морски курорти, за да може потребителите да подават жалби на място.