11 Април 2025, 18:45 Днес (2) | Вчера (2)

Ще има ден с "Гише на пътника" всеки месец

21 Декември 2015 13:30 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 21 декември 2015, 12:20

Хората получават информация и брошури за правата си и консултация по конкретен казус

През 2015 г. с 10 на сто повече потребители са ни потърсили и са се интересували от разяснение или съдействие. Догодина всеки месец ще има ден, в който ще отваряме гише на пътника, съобщи в Радиокафе директорът Европейския потребителски център у нас Игнат Арсенов, цитиран от БНР.

Инициативата, която се проведе вчера, е дала добри резултати. Ползата е очевидна - хората получават информация и брошури за правата си и консултация по конкретен казус – например, кога какви компенсации може и трябва да получи пътникът за отменен полет или забавен багаж.

Подобни гишета ще бъдат отворени в планинските ни курорти за зимния сезон. Такива са работили през лятото в големите ни морски курорти, за да може потребителите да подават жалби на място.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
EN

Валидни за 16:10 20 Март 2025
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.7948
GBP 2.4796 2.4887 2.3262
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив