90% от административната работа в отдела по продажби и подписвачество е автоматизирана
Японската застрахователна компания Mitsui Sumitomo Insurance внедри от началото на тази година изкуствен интелект при 90% от административната работа в отдела по продажби и подписвачество.
Отделът по продажби на Mitsui Sumitomo вече използва алгоритми за рутинни задачи, сред които: реагиране на постъпили сигнали от клиенти и контрагенти, обработка на заявки за застраховане, сортиране
на писма и други административни задачи. Очаква се AI-алгоритмите са заемат 1/5 част от общото натоварване в отдела.
В момента около 15 хил. служители на застрахователя преминават специално обучение за работа в други подразделения, например при уригулиране на претенциите, разработването на нови застрахователни
програми и други сфери, които не могат да бъдат автоматизирани.
Преходът към AI-технология и алгоритми е само част от реформите в Insurance Group Holdings, част от който е и Mitsui Sumitomo. Другите стъпки включват интеграция на системите с дъщерното
подразделение Aioi Nissay Dowa Insurance. Компанията се надява да оптимизира разходите средно със $141 млн. годишно.