1,5 милиарда души гледат турнира край Каварна
Тайгър Уудс, Рори Макилрой и останалите крале на голфа идват у нас. 24 от най-големите майстори на аристократичния спорт ще премерят сили между Каварна и Балчик. Игрището "Тракийски скали" ще
приеме от 16 до 19 май свръхпрестижния турнир Volvo World Match Play Championship. Участниците ще си разделят 3,4 милиона евро. Събитието се отразява от над 250 световни спортни медии и се гледа от
над 1,5 милиарда души. Очакват се над 8000 заможни туристи, които ще гледат на живо турнира.
Ефектът от домакинството ще бъде равностоен на 100 милиона щатски долара рекламно време за България, изчислиха експерти. "Такъв удар в туризма не е правен за над 1300 години история на България",
заяви пред "Стандарт" Красимир Гергов, президент на родната голф асоциация.
Регламентът
Седмицата на турнира започва с два тренировъчни кръга в понеделник и вторник. Сряда е денят на про-ам турнира, в който голф аматьори имат възможност да играят рамо до рамо със звездите.
Състезанието започва с групова фаза в четвъртък и петък, когато 24-мата играчи се разделят в осем групи по трима. Най-добрите 16 след тези два кръга продължават в четвъртфиналите в събота и в
полуфинала и финала в неделя.
Невероятно, но е факт! 24 от най-добрите голфъри в света идват у нас за турнир през май. Свръхпрестижният турнир "Volvo World Match Play Championship" ще се играе през 2013 г. на игрище "Тракийски
скали" между Каварна и Балчик. Това стана възможно, след като "Volvo" и компанията IMG обявиха своята нова голф стратегия - шампионатът се пренася на нови географски територии, които отговарят на
бизнес интересите на автомобилния гигант. Първата страна, която се възползва от промяната, е България. Голф шампионатът Volvo World Match Play 2013 у нас е между 16 и 19 май. Само за няколко часа
новината беше разпространена от най-големите медии на 5-те континента.
48-то издание на един от най-престижните турнири в света ще бъде организирано със съдействието на правителството и Българската голф асоциация. Събитието се отразява от над 250 световни спортни
медии и се гледа от над 1,5 милиарда души. Преки излъчвания има по Еurosport, Sky, CNN, Rеuters, IMG. Турнирът се посещава от над 8000 заможни туристи, които искат да видят на живо Тайгър Уудс,
Рори Макилрой и останалите звезди. Точният списък ще стане ясен веднага след Нова година. Маркетинговият ефект от всички предавания, репортажи и публикации в медиите ще бъде равностоен на 100
милиона щатски долари рекламно време за България.
У нас ще пристигнат 24-ма от най-добрите професионални голфъри в света, които ще си разделят 3,4 милиона евро.