Функционалните промени идват от факта, че все повече хора използват телефони и таблети, когато посещават сайтовете
2015-а ще е годината на сериозно преобразуване на фирмените и новинарските сайтове. Целта е двойна. Колкото и чисто рекламно, така и функционално, се казва в доклад на български експерти от
дигиталната сфера.
Първата причина е, че потребителите очакват все нови и нови въведения, за да не им омръзва да посещават сайтовете, втората, че посетителите все по-често са деца, които през живота си не са виждали
аналогов фотоапарат например или не са прочели една книга на хартиен носител.
Те са свикнали на различна динамика в интернет средата и налагат това като мода, което пък се възприема и от по-възрастните потребители.
За да са в час с искането на потребителите, дизайнерите започват все повече да "разчупват" сайтовете. И се очаква това да ескалира през 2015 г.
Дори на пръв поглед елементарни неща като качествените и "грабващи" фонови изображения печелят все повече почитатели през последната година. Естествено през 2015 г. тази тенденция ще придобие
масовост, твърдят анализаторите. Големите фонови изображения правят сайта елегантен, придават тежест на посланията в него и на практика са един от най-лесните начини да бъде създаден хубав и
модерен уебсайт.
Функционалните промени идват от факта, че все повече хора използват телефони и таблети, когато посещават сайтовете. Затова се въвеждат улеснения за тях. Вместо да има препращане от една страница
към друга чрез познатия ни досега метод – с линкове, които "кликваме", ще има повече съдържание на една и съща страница, което потребителят ще намира със "скролване" нагоре и надолу на смарт
устройството си, допълват анализа си експертите.