Доскоро дигитализацията на процесите, комуникацията и мениджмънта в компаниите бе разбирана единствено като инструмент за автоматизация на дейността и оптимизиране на персонала.
Модерният бизнес обаче все повече се възползва от дигиталната си трансформация като успешно средство за генериране на приходи, привличане на нови клиенти и създаване на пазари. Прогнозите на експерти сочат, че организациите, които не успеят да развият цифров бизнес, още през 2018 г. ще имат много по-лоши пазарни позиции, отколкото към момента. Използването на технологии, независимо дали става дума за малък, среден или голям бизнес, е от ключово значение за оцеляването на фирмата през 2018-2020.
Акценти на форума ще са тенденциите в дигитализацията при отделните бизнес сектори, важността и особеностите на дигиталната трансформация като технологии и достъпност, маркетинг и рекламните технологии, базирани на Big Data, както и ще се дискитура вече практически действащият Европесйки регламент за ползването на личните данни GDPR 2016/679/EС в дигитална среда.
На форума ще бъдат представени още акценти за:
– Дигиталната реалност- данни, тенденции и анализ – Петър Владимиров, Партньор в дигитална агенция Interactive Share, член на IAB България
– Успешно управление на B2B маркетинг микса – стратегия, бюджет, изпълнение – Валентина Куцева, Маркетолог, Limacon Marketing & Strategy
– Как да трансформираме успешно своята маркетинг стратегия с помощта на "Big Data?
– Успешни техники за привличане на клиенти чрез локалнa SEO оптимизация и Маркетинг в социалните мрежи (SMM) – Netpeak България
– Новият Европейски Регламент 2016/679 (GDPR) в действие:
I част: " Прехода към защита на личните данни в съответствие с новия Регламент 2016/679 (GDPR)", Боряна Петришка, Юрист експерт по защиата на личните данни с дългогодишен практически опит
II част: "Технически подходи за внедряване на GDPR във вашата организация