Застрахователят Centraal Beheer Insurance, подразделение на групата Achmea, съвместно с рекламната компания DDB Amsterdam продължават кампанията си Just call us
Холандска компания от групата, чиито подразделения са и българските „Интерамерикан” в рамките на успешната си рекламна кампания „Just call us” продължава да печели пазарен дял.
Застрахователят Centraal Beheer Insurance, подразделение на групата Achmea, съвместно с рекламната компания DDB Amsterdam продължават да разработват външна реклама с идеята не тя да се заиграва с хората, а те с нея.
По улиците на редица холандски градове са поставени арт инсталации, имитиращи някакъв нещастен случай – падащ от прозореца на третия етаж диван, разбит при катастрофа автомобил и т.н. Да минеш покрай подобна разбита на части вещ и да не се снимаш с нея като нещастен пострадал е просто невъзможно, смятат от DDB Amsterdam.
На сайта на компанията е даден достъп на потребителите да качват свои собствени снимки, за които автоматично може да се гласува. Най-харесваните фотографии са използвани за печатна реклама и билбордове. Така рекламата на Centraal Beheer се прави от ръцете на любопитни и активни потребители.
Продължаващото от години сътрудничество между Centraal Beheer и DDB Amsterdam е изключително плодотворно.
Тяхна е забранената преди време реклама за Адам, който представен като гей.
В техен продукт в къщата на холандско семейство влиза и жив лъв.
Just call us...
Или пък обикалящият два месеца и половина автобус в колностите на Амстердам, на чието задно стъкло е бил поставен голям стикер, създаващ усещането, че превозното средство се движа със задната си част напред.