Generali в Австрия дава достъп до сайта си чрез мобилната технология лицево разпознаване
Третата по големина застрахователна компания в Австрия – Generali Versicherung, въвежда иновативен метод за удостоверяване на самоличност и подпис на договори през мобилния телефон. Така компанията
се превръща в първия застраховател в Австрия, който приема този новаторски начин за идентифициране и валидиране на документи.
Потребителите, които са се регистрирали на A-Trust и притежават мобилен подпис и чиито смартфони имат опция за идентификация чрез пръстов отпечатък и разпознаване на лице, вече могат да сключат
застраховка, прилагайки тази нова възможност. Лицевата или пръстовата идентификация предлагат удобство и спестяват време, особено когато се работи с множество документи, посочват от
застрахователната компания. Оттам уточняват, че влизането в портала на Generali също е възможно чрез използване на лицевото разпознаване.
"Положителната обратна връзка от нашите клиенти при прилагането на технологията ни насърчи по пътя ни към търсене на възможно най-високите стандарти за безопасност. Чрез нововъведението искаме да
направим живота на хората по-лесен. Застраховането или влизането в нашия клиентски портал чрез лицево разпознаване се прави за първи път в нашата 187-годишна история", коментира Арно Шухтер,
ръководител на отдел "Продажби и маркетинг" в компанията.
Биометричното разпознаване на лица отговаря на нуждите на клиентите, загрижени за своите застраховки, като пести време и усилия при най-висока степен на сигурност, посочат от застрахователната
компания. Освен смартфон със защитен чип, който притежава сензор за пръстови отпечатъци и за Face ID, потребителите трябва да се регистрират за подпис чрез мобилния си телефон в A-Trust.
A-Trust е основният доставчик на системи за цифрово удостоверяване в Австрия. Над един милион австрийци вече са се регистрирали за онлайн подпис, за да използват "FinanzOnline" или да имат достъп
до пенсионната си сметка.
Generali Versicherung е пионер в Австрия в прилагането на стратегически инициативи в областта на дигитализирането и непрекъснато инвестира в нови идеи и технологии. Застрахователят се адаптира към
променящото се поведение на клиента и съчетава цифрова услуга и личен съвет.
Generali Versicherung е част от Generali Group.