"Или се гримирай, или карай", съветват от BMW
Производителят на Mini – автомобилната компания BMW, пусна социална реклама, в която напомня на мексиканските жени- шофьори за опасностите от нанасянето на грим по време на шофиране, съобщи порталът Jalopnik.com.
Повод за рекламата е статистиката за пътно-транспортните произшествия в Мексико, според която 22% от катастрофите с участието на жени стават заради едновременното шофиране и гримиране.
За по-голяма нагледност, авторите на рекламата монтират въздушни възглавници в дозаторите за сапун в обществена дамска тоалетна. Когато представителка на "нежния" пол се приближи към огледалото, за
да оправи грима или прическата си, съсредоточена в този процес, въздушната възглавница се изстрелва внезапно и шумно.
Надписът върху обезопасителното средство гласи: "За всяко нещо си има място. Или се гримирай, или карай".
Впрочем, ето реакциите на милите дами: