08 Декември 2021, 17:19 Днес (12) | Вчера (13)

Теглим кредит през мобилния си телефон, без да ходим в банков офис

13 Ноември 2017 14:00 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 13 ноември 2017, 13:28

Банка внедри революционна технология за електронна идентификация на клиенти

Сосиете Женерал Експресбанк е първата банка в страната, която ще предложи на клиентите си ново технологично решение, позволяващо извършването на редица банкови операции без необходимост от посещение на офис. Законово и технически това става възможно чрез новото приложение на Евротръст, което позволява идентификация и подписване от разстояние на документация, свързана със закупуването на продукти на банката – при това, напълно безплатно. Банката стартира пилотно с предлагането на два от най-популярните й продукта: потребителски кредит Експресо с предварително одобрен лимит и овърдрафт. 
"Основната амбиция на Сосиете Женерал Експресбанк е да предложи продукти и услуги, отговарящи на очакванията на нашите клиенти. Нарастващата роля на мобилните телефони и интернет в нашето ежедневие значително променя начина, по който клиентите взаимодействат с банките. Ние адаптираме нашата организация и предложения спрямо тези промени и имаме за цел да предоставим иновативни решения за дигитално банкиране, които подобряват клиентското изживяване. Вярвам, че Евротръст е партньорът, който ще ни помогне да се доближим до тази цел", коментира Зденек Метелак, изпълнителен директор на Сосиете Женерал Експресбанк.
Как работи приложението за електронна идентификация на клиента?
Процесът е изцяло отдалечен и не изисква посещение в офис на банката. Всичко става през смарт-устройство – таблет или телефон, като потребителят се регистрира с биометричните си данни (лицева идентификация, пръстов отпечатък и др.). Според Евродиректива, в сила от юли 2016 г., електонният подпис на Евротръст е равностоен на собственоръчно поставен подпис на хартия. Системата е проектирана така, че да отговаря на най-високите изисквания за сигурност. От банката уточняват, че използването на приложението не променя вътрешните процедури при кандидатстване за кредит и овърдрафт – изискванията и проеврките остават същите, както за клиентите, посещаващи банков офис.
Плановете на банката са да развие и разшири възможностите, предлагани от новото приложение на база обратната връзка от клиенти, ползващи тестово новото технологично решение.  Интеграцията също дава възможност на банката в бъдеще да предоставя на своите клиенти различни документи, за които към днешна дата се налага лично посещение в офис, например банкови извлечения, декларации и др.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 11 Септември 2020
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.6506
GBP 2.4796 2.4887 2.1354
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив