Еклектичната лента съчетава 70 филма
Южнокорейският производител на автомобили Hyundai експериментира в рекламната област, заснемайки 10-минутен филм по сюжета на 70 известни холивудски киноленти. Лентата представлява безумна мешавица
от образи и цитати и трудно може да бъде открит някакъв сюжет.
Автор на видеото е германска киногрупа, а режисьор и продуцент на еклектичното творение е Кристофър Асауер.
В описанието към рекламата, пусната в YouTube, се казва, че тя следва основната тема, която автомобилният концерн развива в момента: "Вдъхновението: какво те вдъхновява?". В сцените ненатрапчиво
присъства миналогодишният модел на производителя - Grand i10.
Авторите на рекламата не са изброили поименно филмите, на които се позовават. Сред тях обаче могат да бъдат разпознати шедьоври като "Рейнман", "Матрицата", "Терминатор", "Мисията невъзможна",
"Добрият, Лошият и Злият" и др.
Съдейки по коментарите от германските интернет-ползватели, лудата реклама се приема добре.