Нововъведението цели да оптимизира процедурата по въвеждане на щети за клиентите и партньорите на застрахователната компания
Всички клиенти и партньори на ЗК "Уника" вече имат възможност да извършват самостоятелен оглед (заснемане) на щети по застраховка каско на моторни превозни средства. Промяната цели оптимизация на
процеса по обработване на подадени претенции и ще бъде прилагана в конкретни случаи. Възможността за извършване на самостоятелен оглед (заснемане) на щетите може да бъде предложена единствено от
представител на застрахователя след завеждане на щета от клиент чрез обаждане в центъра за обслужване на клиенти на застрахователната компания или подаване на уведомление за щета чрез сайта на Уника. Клиентите могат да извършват самостоятелен оглед на щета по МПС при следните събития: на
паркирано МПС; природни бедствия; счупено стъкло; други събития, съгласно декларация.
Клиентите нямат възможност да използват нововъведението за самостоятелен оглед в следните случаи: при пътно-транспортно произшествие; при събитие "Злоумишлени действия"; при събитие "Кражба" на
МПС; когато МПС не е в движение; когато има увреждания по окачването, гумите и джантите на моторното превозно средство; при предходни две щети по декларация; над 5 (пет) увредени основни
детайла.