Също така потребителите вече ще могат да добавят застраховка Злополука на лица в превозни средства при сключване и подновяване на Гражданска отговорност
Платформата на "Дженерали Застраховане” АД My Generali разширява гамата от предлагани изцяло онлайн продукти с две нови предложения – Автомобилен асистанс за България и Автомобилен асистанс за
Европа.
Потребителите ще могат да закупят двете застраховки изцяло дигитално само с няколко клика. Клиентите, които нямат регистрация в My Generali, ще могат да се възползват от тази опция като "гост”.
Тези, които вече са регистрирани, ще могат не само да сключат застраховките, но и да ги подновяват онлайн през платформата.
Също така потребителите вече ще могат да добавят застраховка Злополука на лица в превозни средства при сключване и подновяване на Гражданска отговорност.
"Дженерали Застраховане” АД пусна онлайн платформата и приложението My Generali през 2021 г. като важна стъпка от дигитализирането на услугите на компанията.
През My Generali изцяло онлайн могат да се плащат вноски, да се сключват и да се подновяват полици. Регистрираните потребители могат и да завеждат щети дистанционно по застраховки Каско на МПС,
Домашно имущество - индивидуално, Пакетна застраховка "Дом”, Медицинска застраховка "Закрила” и Застрахователен здравен пакет Health Line. В профила си в My Generali клиентите също така имат достъп
до дигитален вариант на здравната си карта.
Приложението My Generali е достъпно за клиентите на "Дженерали Застраховане”, които успешно са се регистрирали. То е напълно безплатно и е достъпно за Android и iOS устройства.