ЗАД "Алианц България Живот", запази лидерските си позиции и за второто тримесечие на годината сред животозастрахователните компании, работещи на българския пазар.
Бруто премийният приход на компанията за периода е в размер на 11 952 хил. лева, съобщиха от пресцентъра на българо-немското дружество. Това е ръст от почти 90% в сравнение със същия период на
миналата година. За сравнение ръстът на целия животозастрахователен пазар в страната за същия период е 39%. Пазарният дял на компанията за полугодието е 29%, като той се е повишил от 7% през 2002
г. и 22% през 2003 г.
"Алианц България Живот" постигна тези резултати благодарение на усилията, насочени към активното развитие на своите канали за продажба в областта на животозастраховането и предлагане на по-добри
възможности за управление на активи и средства.
Това е оценено от клиентите, които са избрали спестовни застраховки "Живот" с добра доходност и застрахователни покрития. Планирано е до края на годината да бъдат привлечени още повече клиенти чрез
богатата гама от продукти в трите основни за българския пазар валути - лева, щатски долари и евро. Освен това през есента на 2004 Алианц България Живот ще пусне на пазара нов продукт. Това е
застраховка "Живот", свързана с инвестиционни фондове. Фондовете, които ще бъдат предложени на българските клиенти са европейски фондове, предлагани от Алианц Груп по целия свят. По този начин
българските граждани ще имат вече достъп и до възможности за инвестиции в чужбина.
Очакването на мениджмънта на компанията е тенденцията за нарастване да се запази. Целта е в края на 2004 г. "Алианц България Живот" да запази лидерската си позиция на българския
животозастрахователен пазар, коментира представители на дружеството.