Тази година има и нови категории извън основния панел
Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2020” предизвиква отговорните бизнеси в необичайна година като 2020, в която отбелязва и своя 10-ти юбилей.
Надпреварата е предназначена за компаниите, които имат зелени идеи, кампании, събития, инициативи или инвестиции и самоинициират действия и каузи за по–здравословна среда. Конкурсът е
уникален за България, дори и в година като настоящата, той отчита постигането на "зелени" цели и корпоративни стратегии.
Компаниите, които са се включили от стартирането му до този момент, надвишават 650 и всички те са отчели постигането на "зелени" цели и реализирането на устойчиви корпоративни стратегии.
Някои от основните критерии за оценяване, заложени в онлайн въпросника, са свързани с конкретни действия за намаляване на вредното въздействие от дейността на кандидатстващите, с проведената
комуникационна кампания вътре в компанията и навън сред обществеността, както и с програми и дейности, свързани с използването на ресурси в компанията по начин, щадящ околната среда.
Нов момент тази година са категориите извън основния панел. За тези награди се кандидатства с олекотен въпросник и включват широк спектър от категории като: Зелена иновация в Ковид-19, Зелено
събитие, Зелена технология, Зелена образователна инициатива, Устойчиви политики в Ковид-19, Иновация от рециклирани материали и много други.
За поредна година ще бъдат връчени и специалните отличия:
Зелена личност - награда на публиката
Зелено перо - кандидатури
Зелена медия - кандидатури
Официална церемония по награждаване ще е на 1 октомври 2020.
Всички срокове и условия за кандидатстване ще откриете на специализрания сайт на събитието.
ИНСМАРКЕТ е медия партньор на събитието.