19 Януари 2020, 05:17 Днес (0) | Вчера (0)

Известен застрахователен стартъп стъпва на европейския пазар

30 Ноември 2018 11:37 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 30 ноември 2018, 11:44

Lemonade е предизвикателство за традиционното застраховане

Известният insurtech-стартап Lemonade разширява дейността си и стъпва на европейския пазар. Според основателя и СЕО на компанията Даниел Шрайбер, Европа е място, където се генерират не само застрахователни премии, но и съвременни технологични екосистеми.

Припомняме, два европейски застрахователни гиганти – Allianz (Германия) и AXA (Франция), инвестираха в Lemonade. Според Шрайбер, това обстоятелство може да се превърне в стимул за застрахователите да продължат инвестиционната политика в технологичния стартъп. Потребителите стават все по-космополитни, социално осъзнати и технологично ориентирани, така че това е предизвикателтсво към традиционното застраховане, посочи още той.

Припомняме, израелският застрахователно-технологичен стартъп Lemonade е специализиран в онлайн застраховане на имущество. Той стартира дейност преди около 3 години и малко след това стъпи на американския пазар. Девизът на Lemonade е: "Забрави всичко, което знаеш за застраховането". С принципа си на работа компанията преобръща традиционния застрахователен модел. Стартъпът гради бизнеса си на три основни постулата: твърда такса за услугата: 20% от премията; бързо плащане: в рамките на 3 минути; влагане в благотворителни каузи на остатъка (ако има такъв) от застрахователната премия в края на годината, след приспадане на таксата и платените обезщетения. Клиентът избира каузата, за която да бъдат ползвани парите му, например, за децата, за гладуващите хора в Америка, за жените в риск, за борба с бедността и др.

 

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 06 Юни 2019
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.7374
GBP 2.4796 2.4887 2.2067
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив