1.8 на сто е инфлацията за ноември; спрямо ноември 2002 г. тя е 5.1 на сто
Индексът на потребителските цени за ноември 2003 г. спрямо октомври е 101.8, а инфлацията е 1.8 на сто. Базисният индекс на потребителските цени за ноември 2003 г. (изчислен при база средногодишни цени на 2002 г.) е 105.0. Инфлацията от началото на годината (ноември 2003 г. спрямо декември 2002 г.) е 3.8 на сто, а за периода януари-ноември т.г. спрямо съответния период на миналата година е 2.0 на сто. Инфлацията през ноември 2003 г. спрямо ноември 2002 г. е 5.1 на сто. През ноември спрямо октомври са повишени цените на: хранителни продукти - с 4.7 на сто; нехранителни стоки - с 0.1 на сто; обществено хранене - с 0.8 на сто. Цените на услугите са намалени с 0.2 на сто. През месец ноември по-скъпо са се продавали следните хранителни стоки: брашно - със 7.1 на сто, хляб - с 11.2 на сто, свинско месо - с 1.1 на сто, птиче месо - с 8.1 на сто, малотрайни и трайни колбаси съответно - с 0.3 и 0.4 на сто, пресни млека - с 2.0 на сто, сирене - с 0.6 на сто, кашкавал - с 4.7 на сто, зеленчуци - с 20.4 на сто, захар - с 0.6 на сто, кафе - с 1.0 на сто и някои други. По-евтино са се продавали: риба и рибни продукти - с 1.1 на сто, яйца - с 0.7 на сто, животински и растителни масла и мазнини - с 1.3 на сто, пресни и замразени плодове - с 5.1 на сто, зрял боб - с 0.9 на сто, леща - с 0.8 на сто. През месеца са поскъпнали и някои нехранителни стоки: дамско и мъжко връхно облекло съответно - с 0.4 и 0.6 на сто, обувки - със 0.8 на сто, течни горива за битови нужди - с 1.5 на сто, въглища - с 0.7 на сто, мебели - с 0.5 на сто, автомобилен бензин - 0.3 на сто, дизелово гориво за ЛТС - с 1.8 на сто, продукти за лична хигиена - с 0.3 на сто. Поевтинели са стъклария и домакински уреди - с 0.4 на сто, препарати за почистване - с 1.0 на сто, лекарства - с 0.2 на сто и други. През м.ноември са поевтинели услуги за свободното време и спорт - с 2.4 на сто, електроенергия (нощна тарифа)- с 4.4 на сто, а са поскъпнали наеми - с 0.2 на сто, транспортни услуги - с 0.6 на сто, стоматологични услуги - с 0.2 на сто, услуги свързани с образованието - с 0.2 на сто.