Потребителите проверяват в Интернет дали могат да получат ADSL.
Бързите, достъпни и полезни он-лайн услуги за клиентите на БТК са едно от основните преимущества на изцяло обновената web страница на компанията, която е активна от броени часове, съобщиха от
телекома.
Една от първите интерактивни услуги на новия сайт е проверка на техническата възможност за получаване на високоскоростен Интернет достъп през ADSL от БТК. Потребителите могат да направят справката
сами, като влязат в специалната секция ADSL checker и въведат телефонния си номер, заедно с кода на населеното място. За броени секунди системата се свързва с базата данни на БТК и дава отговор на
запитването. Ако той е утвърдителен, клиентът може да се обади веднага на телефон 0800 100 и да поръча един от петте предлагани ADSL пакета.
Он-лайн проверката стана възможна, след като БТК инвестира в нова технология, която проверява автоматично капацитета за ADSL на телефонните линии.
Базата данни ще бъде актуализирана регулярно, като информацията за новите населени места, където ще се предлага ADSL, ще бъде вкарвана навреме, за да улесни клиентите на БТК.
"За телекомуникационна компания като БТК е абсолютно задължително да общува по модерен и удобен начин с потребителите. Единственото, което сме запазили е адресът www.btc.bg. Всичко друго е напълно ново.", заяви Ясен Гуев, директор "Връзки с обществеността и корпоративни комуникации".
Освен това чрез Интернет страница потребителите могат да проверят размера на месечната си телефонна сметка и да я платят он-лайн.