Глобена е и рекламната агенция, създала концепцията за клипа
Комисията за защита на конкуренцията установи нарушение (заблуждаваща реклама) от страна на "Чипита България" АД като рекламодател и наложи имуществена санкция в размер на 146 922 (0,1 % от общия
оборот на дружеството за 2014 г.).
Производството е образувано по инициатива на КЗК заради излъчване на телевизионен рекламен клип на продукта на "Чипита България" АД "7days Pizzeti”.
В хода на проучването е установено, че рекламният клип съдържа заблуждаващи елементи относно произхода на стоката, като с него се създава впечатление у потребителите, че предлаганият продукт –
бърза снаксова закуска "7days Pizzeti”, е с италиански произход.
Комисията наложи имуществена санкция в размер на 12 116.48 лв. и на "Блек Чери" АД (Гърция) - рекламната агенция, изготвила концепцията за рекламния клип.