Търговията през интернет във Франция е нараснала с 20% за една година, като вече обхваща 36% от интернет потребителите, показва изследване на TNS-Sofres.
"Барометърът" за e-търговията във Франция, изготвен благодарение на 10 000 пазаруващи онлайн през юни 2003 г., показва още, че за първи път процентът на купуващите от интернет превишава този на
въздържалите се, които се страхуват да предоставят банковите си координати в мрежата.
През юни 2002 г. онлайн пазаруващите са били 30% от общия брой интернет потребители, припомнят от TNS-Sofres.
Според изследването почти всички пазаруващи през интернет са доволни от новата технология за пазаруване и 91% от тях заявяват, че ще продължават да правят покупки от мрежата.
Основно интересът към е-търговията е насочен към покупките на DVD и видеокасети (47% от анкетираните), книги (45%) и CD (40%).
Висок е броят на закупуваните софтуерни продукти (33%), дрехи (33%) и билети за влаковете (29%).