Застрахователят залага на дигитализацията с нова онлайн платформа, която ще даде възможност на клиентите да управляват лесно своите полици
"Стратегията на застрахователната група Generali за 2021 има няколко приоритета – устойчив растеж, финансова стабилност, иновации и дигитална трансформация. Компанията работи целенасочено в посока
да продължи да е партньор за цял живот на своите клиенти, като предлага иновативни и персонализирани решения. Нашето желание е да бъдем пример на българския пазар, като наложим стандартите на Група
Generali. Целта ни в дългосрочен план е изграждането на устойчива връзка с нашите клиенти и партньори, базирана на доверие и сигурност. Фокусът ни през 2021 година ще бъде неминуемо дигиталната
трансформация. Работим паралелно върху няколко проекта, които ще улеснят нашите клиенти при контакта с нас и ще им позволят сами да управляват своите застраховки." Това обяви в интервю за ИНСМАРКЕТ
Николай Станчев, председател на УС и главен изпълнителен директор на Дженерали Застраховане АД. Той посочи част от проектите, свързани с дигиталната трансформация, най-важният от които е My
Generali, нова онлайн платформа и приложение, което ще даде възможност на клиентите да управляват лесно своите застраховки. Чрез платформата потребителите ще могат да получават информация по своята
полица, както и да направят плащания. Поетапно ще има и други услуги, като изцяло онлайн сключване на застраховки, регистриране на щети в реално време и проверка на информация във връзка с полица
или щета.
Николай Станчев посочи, че 2021-ва ще бъде трудна година поради продължаващата пандемия и продължаващата несигурност. Прогнозата на мениджъра е една идея по-консервативна спрямо предходната година,
но той добави, че е оптимист по отношение на Дженерали Застраховане.
Цялото интервю може да прочетете в раздел Интервюта на сайта.