15 Ноември 2019, 05:38 Днес (0) | Вчера (13)

Insurance – „най-скъпата“ дума в Интернет

20 Януари 2014 11:45 ИНСМАРКЕТ по статията работи:
A+ A-
Последна редакция: 20 януари 2014, 11:53
Getty Images

Почти 55 долара са готови да платят рекламодателите за всеки клик върху обявата си, която най-популярната търсачка в света - Google показва заедно с откритите резултати при задаване на ключовата дума insurance

Американската компания Wordstream, която се занимава с изучаването на ключовите думи в интернет е преровила над един трилион англоезични запитвания при което засече думите, носещи на Google най-добра печалба от реклама.

Wordstream е пресметнала това с помощта на услугата контекстна реклама - Google AdWords. Чрез нея компаниите сами избират ключовите думи, с които публикуват своята реклама.

Цената за публикуване рекламодателят също определя сам, но се подразбира, че колкото по-малко е готов да плати, толкова по-ниско индексирано в търсачката остава посланието му.

Оказва се, че най-печелившата за Google (отчитайки цената и честотата на търсене) е думата insurance (застраховане). Рекламодателите са готови да платят по 54,91 долара за всеки клик върху обявата си.

В първата петица на "най-скъпите" думи влизат още loans - $44,28 (заеми), mortgage – $47,12 (ипотека), lawyer – $47,07 (адвокат), credit – $36,06 (кредит).

Приходите от реклама съставляват 97% от всичките за Google. Оказва се, че през тази година нейните приходи са на път да достигнат 60 млрд. долара, а почти цялата сума идва от реклами, съобщи "Бизнес инсайдър".

При търсене по дума insurance, Google откри днес около 292 млн. резултата. 

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 06 Юни 2019
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.7374
GBP 2.4796 2.4887 2.2067
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив