27 Януари 2025, 21:20 Днес (1) | Вчера (0)

Кът за оплаквания в магазините

16 Март 2006 08:57 в-к "Новинар" по статията работи: 1
A+ A-

В къта ще има брошури, които ще обясняват какви права имат потребителите и как могат да ги защитят

Във всички търговски обекти в страната ще има "кът на потребителя", от който клиентите ще могат да се оплачат по телефона на дежурен екип за некачествена стока и да получат веднага защита, съобщи Дамян Лазаров, председател на Комисията по търговия и защита на потребителите. В къта ще има брошури, които ще обясняват какви права имат потребителите и как могат да ги защитят.
На Световния ден на потребителя вчера бе подписано споразумение между комисията и потребителски организации, браншови съюзи и търговци да работят заедно за повишаване нивото на потребителската култура. От 10 юни влиза в сила новият закон за защита на потребителите, а те още не знаят какви права им дава той, каза Лазаров. Фирмите и търговските обекти също не били подготвени за повишените изисквания към тях.
85 % от постъпилите жалби са за неточно отчитане на разпределители на топлинна енергия, съобщиха още от комисията. Междувременно вчера шефовете на четирите топлорайона на "Топлофикация София" отговаряха на въпроси на граждани. Специалната приемна обаче бе отворена само за час - от 11 до 12 часа. Във Федерацията за защита на потребителите пък вчера никой на вдигаше телефона.
Столичанин се оплака вчера в КТЗП, че търговец му отказал да приеме обратно дефектирали нови обувки и да му върне парите. Гражданинът си купил обувките за 32 лева тази събота, но за два дни боята им паднала. Комисията изпрати проверяващи в магазина.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

А портрета на вожда Сталин няма ли да искат да се постави...пардон може и на СТАНИШЕВ :-))
#1 | от DS | преди
Валидни за 16:10 27 Януари 2025
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8676
GBP 2.4796 2.4887 2.3169
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив