25 Октомври 2021, 10:54 Днес (4) | Вчера (0)

Застраховател с ново мобилно приложение по Каско и Имущества и модул за онлайн плащане

30 Януари 2014 13:23 ИНСМАРКЕТ по статията работи:
A+ A-
Последна редакция: 30 януари 2014, 13:37

Компанията предлага онлайн застраховане по четири застрахователна продукта

От 1-ви февруари Дженерали България официално ще стартира нов модул за плащане, част от специалния клиентски уеб портал на Групата klienti.generali.bg.

Всеки клиент с активна полица в дружествата на групата вече ще може да направи плащане по някой от застрахователните договори – на разсрочки или еднократно.

От новата година компанията вече предлага на своите клиенти и ново мобилно приложение за iPhone и Android и модул за онлайн плащания.
Приложението е безплатно и дава бърза връзка с национален тел. 112 и 24-часовия асистънс център на Дженерали България.
Чрез него могат да се регистрират щети по застраховките "Каско” и "Имущество”.
Клиентът може да следи развитието на регистрираната щета, както и при нужда да намери най-близкият офис на Дженерали или медицинско заведение.

Ивайло Йосифов, главен изпълнителен директор на застраховател, обещава изграждане скелета на една дигитална екосистема с дългосрочни перспективи.

Компанията предлага онлайн застраховане още през 2011 година и дава възможност на своите клиенти да се възползват от четири застрахователна продукта през онлайн портала си за продажби.

 Три от тях са изцяло електронни продукти, без хартиен носител - застраховка  "Помощ при пътуване, медицински разходи с асистънс”, застраховка "Злополука” и застраховка "Домашно имущество”.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 11 Септември 2020
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.6506
GBP 2.4796 2.4887 2.1354
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив