До края на годината, когато ще се появят първите карти и търговски знаци с новото лого ще се проведе голяма комуникационна кампания
Visa International обяви днес, че планира да обнови търговската си марка с нова идентичност и структура, включително с нов външен вид на прочутото синьо, бяло и златно лого на Visa и с промени в дизайна на картата. До края на годината, когато ще се появят първите карти и търговски знаци с новото лого ще се проведе голяма комуникационна кампания, съобщиАгенция "Фокус". “През последните няколко години мащабът на нашата дейност се увеличи значително. Преди ние бяхме просто компания за потребителски кредитни карти. Днес дебитните и предплатените карти, технологиите за осъществяване на търговски плащания и услугите за обработка и оторизация са сред основните компоненти на нашия бизнес,” – заяви Кристофър Родригес, президент и главен изпълнителен директор на Visa International. „Ние трябва да развием начина, по който се използва марката, за да помогнем на потребителите и търговците да отличават разнообразните продукти и услуги на Visa, докато продължават да се доверяват на компанията за ефективността и безопасността на своите плащания по света. Използваме възможността да освежим външния вид и усещането за марката, за да сме сигурни, че тя е съвременна и актуална.” – добави той.