Служители на телекома ще ни напомнят, ако закъснеем със сметката
БТК ще плаща неустойка на абонатите си, които са останали без телефон за повече от два дни заради техническа повреда. Неустойката ще е в размер на 30% от месечния абонамент, става ясно от новите
общи условия на клиентските договори на телекома. Документът е влязъл в сила от 30 юни.
Хората, които са останали без телефон за срок от 11 до 20 дни няма изобщо да плащат абонамент, пише в условията. Ако техническата повреда бъде отстранена след повече от 21 дни, абонатът няма да
плаща два абонамента.
БТК удължава с четири дни срока за плащане на сметките за телефон. Парите вече ще се събират от 14-о до 29-о число всеки месец. Досега срокът за плащане беше до 25-о число на месеца.
Служители на компанията ще се обаждат на гражданите, които не са платили в срок сметките си, за да ги подсещат. Напомнящите обаждания ще са между 1-о и 3-о число на следващия месец. До 5-о число
сметката ще може да се плаща с лихва. Ако и след 5-и сметката не бъде платена, БТК ще прекъсва телефона.