21 Септември 2024, 02:05 Днес (0) | Вчера (2)

В КФН започва работа Телефонен информационен център за граждани

15 Септември 2004 09:59 INSMARKET по статията работи:
A+ A-

На телефон 0900 32 300 / 0.18 лв. на 1 минута/ хората от цялата страна могат да отправят запитвания си и да получават експертен отговор

В Комисията за финансов надзор (КФН) започва работа Телефонен информационен център за граждани. На телефон 0900 32 300 / 0.18 лв. на 1 минута/ хората от цялата страна могат да отправят запитвания си и да получават експертен отговор на всички въпроси от компетентността на Комисията, свързани с капиталовия, застрахователния и осигурителния пазар. Екип от добре обучени оператори ще обслужва Информационния център, предоставяйки компетентна консултация по зададените казуси. Гражданите ще получават отговори на въпроси, свързани с цялостната дейност на небанковия финансов сектор, а именно по отношение на търговията с ценни книжа, застрахователните услуги и осигуряването в частни пенсионни фондове. Интересът в тази сфера е доста голям като се има предвид, че в България 1.6 милиона души притежават ценни книжа, близо 2.5 милиона са застрахованите и 2.3 милиона са осигурените в частните пенсионни фондове. Информация за този пазар, освен конкретните участници, могат да получат и всички останали, които проявяват интерес и искат да навлязат на него. Целта на създаването на информационния център е в осигуряването на бърз и евтин достъп до информация от всяка точка на страната и  като спестява лутането между различните инстанции в търсене на експертно мнение по дадения проблем.  "Надяваме се така да се осъществи по-непосредствена връзка на комисията с гражданите, за да се осигури по-добро обслужване и защита на техните интереси. Това ще подпомогне контрола над поднадзорните лица, ще допринесе за изграждането на реална представа за обществените нагласи, ще съдейства за развитието и усъвършенстването на нормативната уредба и ще спомогне за предотвратяването на евентуални бъдещи кризи при наличие на съответни индикации", кометираха от КФН. Създаването на такъв тип информационен център е съвместна идея между КФН и проект “Пазар на труда” към Американската агенция за международно развитие, с чиято помощ се реализира обучението на операторите  на горещия телефон.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 20 Септември 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.7531
GBP 2.4796 2.4887 2.3296
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив