21 Май 2024, 18:47 Днес (4) | Вчера (11)

Ирландец пое дирекцията за обслужване на клиенти в БТК

08 Септември 2004 11:55 INSMARKET по статията работи:
A+ A-

От началото на септември Джим Рейнълдс оглавява новосформираното направление "Обслужване на клиенти" в БТК. Звеното ще бъде ключово за работата на компанията, като миналата седмица стартира и първият конкурс за 55 свободни работни места в тази сфера в София.

Преди да се присъедини към управленския екип на БТК Джим Рейнълдс е бил вицепрезидент на UPC, компания лидер на европейския телекомуникационен пазар. В продължение на три години ръководи екип от 2000 професионалисти, който се грижи за над 10 милиона клиента в 11 държави на Стария континент. Като директор в европейската централа на Dell Computer, Номер 1 производител и доставчик на персонални компютри в света, Джим Рейнълдс основава многоезичен център за обслужване на клиенти с над 1400 работни места. Има пряка заслуга за превръщането на Dell в абсолютен лидер в качеството на обслужване на клиентите на IT сектора в Обединеното кралство.
"Нашата амбиция е да създадем нова култура на обслужване, която да постави клиента на първо място и винаги в центъра на това, което градим. Първите стъпки бяха направени с категоричните действия срещу корумпирани служители и възможността потребителите да се обаждат с предложения и препоръки на горещата телефонна линия на компанията. Свободният диалог с клиентите е основен фактор за успеха на работата ни", категоричен е новият директор на БТК.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 21 Май 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8007
GBP 2.4796 2.4887 2.2862
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив