Предвижда се call center да започне да работи на 15 септември, номерът му ще бъде - (02) 940 7777
Министерството на икономиката ще открие специален call center за всички въпроси на бизнеса свързани с евроинтеграцията, съобщи днес пред представители на бизнеса в град Шумен, вицепремиерът и министър на икономиката Лидия Шулева, научи Агенция “Фокус” от Министерството на икономиката. Предвижда се call center да започне да работи на 15 септември, номерът му ще бъде - (02) 940 7777. В call center ще работят предимно млади хора, обучени това лято, като те са избрани от кадровата база на проекта на Министерството на труда и социалната политика – “Проект за заетост на младежи в публичната администрация”. На този телефон представителите на бизнеса ще могат да се информират за всички въпроси, свързани с изискванията по преговорните глави, които са в компетенцията на Министерството на икономиката, а именно - свободно движение на стоки, защита на потребителите, индустриална политика, малки и средни предприятия, външни отношения и конкуренция, а също и за новите нормативни актове. Амбицията на Министерството на икономиката е работата на call center да се разшири и той да отговаря на всички въпроси на бизнеса, а не само на тези, свързани с евроинтеграцията. Идеята за създаването на този център е, че и до момента съществува информация във връзка с ангажиментите, които са свързани с присъединяването ни към ЕС, и изискванията към бизнеса, но тази информация хората често не знаят къде и как могат да намерят. А в случай, че хората не знаят към кого да се обърнат, ще бъдат насочвани към съответните експерти от Министерството на икономиката, които могат да помогнат.